måndag 16 november 2009

Kalasande och blia!

Ja vi har verkligen kalasat här. Ida fyllde år förra helgen- kalas för familjen. I helgen skulle hon ha kalas med sina TJEJ-kompisar, fick dock henne att bjuda två killar varav en kom:)Kusinerna från Älvsbyn var också här och vi hade en jättekul stund i gympahallen! Sen på söndag kväll var det dags för mitt och mammas kalas, vi gjorde middag(buffé) här hos oss och alla åt och blev mäta och nöjda:) Idag bjöd jag mina kollegor på marängsviss så det känns verkligen att man firat*rap* det börjar med Ida den 7 november och sen hinner en hel del fylla år innan Fredrik slutligen fyller år 31 jan och tänk då på att man ätit julmat därimellan! Inte konstigt att jag fick gallproblem förra julen:( har ju kollat in gallstenarna med ultraljud i februari men inget hört om operation?! Har väl inga egentliga besvär av dem men det kan ju bli! Måste väl vara bättre att operera innan det blir ännu mer komlicerat?

Blidvädret, som verkar hålla i sig , är inget som jag har beställt! Skyll inte på mig!!! Fy tusan, så här ska det inte vara!!!Det är väl bara en tidsfråga innan nån kör åt skogen,ta det försiktigt alla där ute som snurrar runt på våra vägar!

Fick världens bästa födelsedagspresent idag, den bästa på länge!!! Ibland är det inte det materiella som är viktigt:)

Ha det gott alla!!!

Inga kommentarer: